Πέμπτη

ΤΟ ΝΕΟ ΜΟΥ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ Daily Post.gr

Προσωπικά από τη μάχη μου στο βόρειο Τομέα της Αθήνας και την υποψηφιότητά μου στις εθνικές εκλογές, θέλω να δώσω το μήνυμα πως μας αξίζει ένα νέο πολιτικό ήθος, πως μας αξίζει μια νέα πολιτική πρόταση που θα ενώνει τους πολίτες και δε θα τους διχάζει, πως μας ταιριάζει η πολιτική που θα ανοίγει δρόμους και όχι θα τους στενεύει. Μας ταιριάζει μια πολιτική με σχέδιο και προοπτική και όχι μια πολιτική επιφανειακή και επικοινωνιακή. Θέλω ο αγώνας μου να αποτελέσει εφαλτήριο ώστε πολλοί νέοι της ηλικίας μου που εργάζονται και δημιουργούν στη χώρα, που έχουν οικογένεια ή όχι, να αποφασίσουν να ασχοληθούν με την πολιτική που θα δημιουργεί και θα εμπνέει. Ρήξη με τις παλιές νοοτροπίες λοιπόν, ρήξη με ό, τι μας διχάζει. Ρήξη με το νέο που κι αυτό γρήγορα πάλιωσε, ρήξη με ό, τι δε μας αξίζει, ρήξη με ό, τι μας γυρίζει πολύ πίσω. Διαβάστε εδώ
το άρθρο μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου